Wakacje 2008

Poprzednia (Ferie zimowe 2008)

Następna (Rzepiszew 2008)

Po kilku miesiącach ciężkiej pracy wreszcie przyszedł czas na odpoczynek. Zastanawialiśmy się nad kilkoma miejscami, ale w końcu zdecydowaliśmy się na... Wyspę Sobieszewską. Przeważyło kilka argumentów: ulubione miejsce, bliskość morza, smaczne jedzenie, a przede wszystkim tak wielu wspaniałych znajomych. I to przypieczętowało naszą decyzję.
Na camping przyjechaliśmy wczesnym rankiem, rozbiliśmy namiot, wypakowaliśmy rzeczy i... zaczęło padać. Z czystym sumieniem położyliśmy się, aby odespać "przejeżdżoną" noc. W porze obiadowej spotkaliśmy się z Agnieszką, Maćkiem i Gerym. Później poszliśmy nad morze, pooddychać świeżą bryzą. I tak minął nasz pierwszy dzień. A potem staraliśmy się wykorzystać każdą chwilę, aby zapomnieć o pracy i o zmartwieniach dnia codziennego. Jeśli było słońce - biegliśmy na plażę. W innych przypadkach staraliśmy się odwiedzić ciekawe miejsca. Między innymi byliśmy w Szymbarku ("Dom do góry nogami") - polecamy tę wycieczkę wszystkim, naprawdę warto tam być. A już do tradycji należą spacery po gdańskiej starówce, gdyńskim Skwerze Kościuszki czy sopockim "Monciaku".
Skorzystaliśmy również z zaproszenia "Małej" Ewy, która zorganizowała przyjacielskie spotkanie w swoim przedszkolu. Było miło. Baaaa. Bardzo miło! Te niziutkie krzesełka i stoliczki... Przynajmniej psiaki miały blisko do smakołyków i do naszych kolan! Aż szkoda było odjeżdżać...
Wpadliśmy też na wystawę sopocką, aby spotkać się ze znajomymi, a przy okazji ocenić stawkę cavalierów.
Odwiedziliśmy też Ewę i Witka. I tu jak zwykle brakuje słów, żeby opisać atmosferę.
Dziękujemy!

I do zobaczenia w przyszłym roku.

Mamy taką nadzieję.

Poprzednia (Ferie zimowe 2008)